صفحه ارایی :

 نرم افزار InDesign  قدرتمندترین پلتفرم برای طراحی صفحات کتاب و سایر نشریات است. این نرم افزار از طرف Adobe جایگزین Maker Page شد و با ارتقای قابلیتهای لازم برای صفحه آرایی و هرآنچه که یک ناشر کتاب به آن نیازمند است به سرعت محبوب ناظران چاپ و صفحه آرایان شد. هرچند قابلیتهای این نرم افزار به ویژه در استاندارد سازی خروجیهای چاپ افست برای بسیاری از ناشران ایرانی پوشیده است و هنوز از نرم افزارهایی همچون Word MS در زمینه صفحه آرایی استفاده میشود ، اما گاهی نیاز مبرم به این نرم افزار در صنف ناشرین احساس میگردد. آنچه موجب محبوب شدن این نرم افزار شده است ، اساس Base Vector بودن آن ، استاندارد خروجی و همچنین مدیریت قابل توجه مرکب چاپی و جلوگیری از خطاهای پر هزینه احتمالی است. دوره InDesign سعی دارد با توجه به حرفه چاپ و نشر ، و با اتکا به نشر رومیزی (Publishing Desktop ) نحوه کار با این نرم افزار را آموزش دهد.

 

مزایای آموزش ایندیزاین برای طراحان گرافیک:

افزار ایندیزاین امکانات بسیاری را جهت صفحه آرایی و لی آت در اختیار کاربران خود قرار میدهد. شاید قابلیت هایی که نرم افزار ایلوستریتور جهت طراحی در اختیار یک طراح قرار می دهد بسیار کامل تر باشد، اما می توان آبجکت ها و طراحی هایی که در محیط ایلوستریتور انجام شده است را به راحتی از محیط ایلوستریتور کپی و در محیط ایندیزاین Pasteنمود. همچنین می توان فایل با فرمت فتوشاپ (PSD  را مستقیما وارد محیط ایندیزاین کرد، و یا حتی لایه های مورد نظر فایل فتوشاپی را انتخاب نمود. یکی دیگر از مزایای این نرم افزار قابلیت وارد نمودن متن مستقیما از Word با رعایت تمامی فرمت های حروف، پانوشته ها، پیشنوشتها و استایلها) است .

 

مدارک پایان دوره:

 در پایان دوره ، مدارک معتبر و تخصصی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرجو اهدا میشود . این مدارک دو زبانه و قابل ترجمه میباشد.

_